Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen omtrent onze speciaalbieren, service en ’t Biermenneke in het algemeen. Mocht je geen antwoord vinden op je vraag dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Ja, alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW en eventueel statiegeld.

Als de bieren in je winkelmandje zijn afgerekend, zullen we de bestelling voor jou klaarzetten en verzenden. Er is dus een mogelijkheid dat bieren uit je winkelmandje verdwijnen op het moment dat iemand anders dit bier koopt en betaalt. Bieren zijn dus pas gereserveerd na betaling. Wie het eerst komt, het eerst maalt.

We voegen voor jou een persoonlijk bericht toe. Vul de tekst in die je graag aan de ontvanger wil schrijven bij het vakje ‘Opmerkingen’.

Als je betaald hebt kan de bestelling helaas niet
meer aangepast worden.

Omdat het tijdens transport mogelijk is dat de balans van het bier verstoord is, raden we aan om het bier enkele uren te laten rusten voordat je het bier gaat drinken.